Strony



niedziela, 23 listopada 2014

` Wishlista.

Zbliżają się Mikołajki z święta. Właśnie stworzyłam moją WISHLISTE. Chodź myślę, że kilka rzeczy w tym roku jeszcze będę mieć. Nie wszystko na raz. Mi tak nawet jedna wystarczy i będę baaardzo zadowolona.






1. Zegarek Michael Kors. Ten jest idealny. Po prostu jest piękny i mam nadzieję, że kiedyś u mnie zagości.
2. Torebka Michael Kors. Klasyczna, czarna, idealna, oryginalna. Tego w mojej szafie brakuje.
3. Pędzle Hakuro. Ojj tego również mi brakuje .Mam inne, ale wydaje mi się, że te byłby trwalsze. Chodź rzadko ich używam, więc nie wiem czy będą mi az tak potrzebne.
4. Prostownica Fox Samba. O nowa prostownica. Po tym jak ostatnio mój Mąż, "przejechał" się po prostownicy muszę kupić nową. Rzadko używam, ale w razie "w" zawsze lepiej mieć.
5.Aparat Nikon D5100. Niestety moja teraźniejsza lustrzanka coś wariuje. Planuję zakup nowej. A co gdyby tak Mikołaj sprawił mi taki prezent?
6.Yankee Candle. Nie miałam z nimi do czynienia, ale że uwielbiam świece to jest strzał w dziesiątkę. Może polecicie mi jakieś konkretne i przyjemne zapachy ?
7. Paleta do makijażu. Wszystkie kolory w jednym miejscu? Idealne rozwiązanie. Ja mam wszędzie wszystkiego po trochę :D
8. Wycieczka, gdzieś daleko. Taki chillout.



Jeszcze brakuje mi tutaj kilka rzeczy, no ale również postanowiłam, że zrobię taką WISHLISTĘ. Żeby niebawem do niej wrócić i popatrzeć czego nie mam, a co już mam ;* DOBRANOC ;*

8 komentarzy:

  1. cudowny zegarek! również o takim myślałam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. O torebka MK i słoiki z YC też mi się marzą :D Co do zapachów to lepiej powąchać i samej zobaczyć co Ci odpowiada, bo każdy lubi coś innego ;)

    PS: Gdybyś mogła usunąć weryfikację obrazkową to byłoby super, teraz trudno dodaje się komentarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że mi powiedziałaś. Jakoś nie zwróciłam uwagi na to, że jest weryfikacja ;* Usunięto :D

      Usuń
  3. Ja w tym roku marzyłam o zegarku MK, ale jednak padło na lustrzankę, bo do prowadzenia bloga, jednak bardziej mi się przyda :)

    Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  4. taka torebka też by mi się przydała, świetna jest ;)
    a zegarek planuje kupić czarny za 10zł bo takie z genevy mi wpadły w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Michael Kors też mi się marzy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. aach, dobra wishlista <3
    marzenie ;)

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. WSPANIAŁOŚCI! Cudownie

    pozdrawiam, Ola
    Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie. Zapraszam serdecznie do obserwowania ;*